Foodpanda významne posilňuje svoj lokálny tím

Zmeny sa postupne udiali na pozícii Managing Directora a aj na vedúcich pozíciách jednotlivých oddelení. Daniela Ryšku vystriedal od 8.marca na pozícii riaditeľa slovenskej pobočky István Juhász. Zmeny sa prednedávnom udiali aj na jednotlivých oddeleniach. Pozíciu Head of Logistics obsadil od 1.2. Marek Ruman a Monika Žákovská od 1.3. doplnila pozíciu Head of Marketing.

Spoločnosť foodpanda tak naďalej pokračuje v intenzívnom budovaní slovenského tímu a pripravuje sa tak na dynamický rok plný veľkých zmien.

Daniel Ryška sa pre túto zmenu rozhodol z časových a rodinných dôvodov, takže pozíciu predáva s účinnosťou od 8. marca Istvánovi Juhászovi, ktorý prichádza ako Managing Director maďarskej foodpandy s množstvom skúseností a vízií.

„Teším sa na túto novú príležitosť. Aj keď sme susedské krajiny, maďarský trh sa od slovenského líši v množstve parametrov. V Maďarsku je foodpanda trhovou jednotkou, zatiaľ čo na Slovensku sme na pozícií vyzývateľa, ktorý má ešte veľký potenciál rastu. Som presvedčený, že s mojimi novými kolegami a skúsenosťami z iných krajín a odvetví môžeme byť na Slovensku úspešní,“ hovorí István Juhász, nový Managing Director foodpandy.

Foodpanda sa rozhodla posilniť aj kľúčové oddelenia logistiky a marketingu.

Marek Ruman prešiel do foodpandy od zelenej konkurencie Bolt Food, kde úspešne pôsobil na pozícií Courier Operations Managera.  

„Mám radosť, že môžem byť súčasťou silného a medzinárodného brandu. Funkčná a efektívna logistika je pri donáškových službách hlavným ťažiskom úspechu. Zákazníkom tak chceme za každých podmienok poskytovať bezchybnú službu až ku dverám ich domovov,“ tvrdí Marek Ruman, Head of Logistics foodpanda.

Monika Žákovská má bohaté skúsenosti z mediálneho, ale aj agentúrneho sveta. Do foodpandy prišla zo spoločnosti Orange Slovensko, kde zastávala pozíciu Brand & Advertising Managera.   

„Vážim si príležitosť, ktorú som dostala. Do foodpandy prichádzam z Telco segmentu, ktorý je podobne ako food delivery, veľmi dynamický. Konkurencia na trhu donáškových služieb je u nás veľmi veľká, preto bude mojou úlohou pripraviť ucelenú komunikáciu, ktorá bude autentická a pre zákazníkov ľahko rozpoznateľná,“ dopĺňa Monika Žákovská, Head of Marketing foodpanda.

Delivery Hero je popredná svetová platforma na lokálne doručovanie, ktorá poskytuje svoje služby vo viac ako 70 krajinách na štyroch kontinentoch v Ázii, Európe, Latinskej Amerike, na Blízkom východe a v severnej Afrike. Spoločnosť začala v roku 2011 ako donášková služba a dnes prevádzkuje vlastnú donáškovú platformu na štyroch kontinentoch. Na Slovensku operuje Delivery Hero pod značkou foodpanda od septembra 2021.