Napísali o nás: Ultrarýchly doručovateľ (nie len) jedla (cas.sk)

Foodpanda vie, čo Slovákom chutí. Vyše 2000 klientov a viac ako 6000 objednávok za pár týždňov pôsobenia u nás prezrádza, že najviac ľúbime burgre.
Za nimi nasleduje pizza a suši. „Zatiaľ najväčšou bola objednávka 14 obedov, za ktorú klient zaplatil 92 eur,“ hovorí Filip Fingl, generálny riaditeľ foodpanda Slovensko.

Foodpanda je pre väčšinu z nás nová značka. Na Slovensku začala aktívne pôsobiť len 7. septembra 2021. Opiera sa však o bohaté medzinárodné skúsenosti, keďže túto značku poznajú zákazníci v 13-tich krajinách z celého sveta, kde pôsobí v 400 mestách a spolupracuje s vyše 115 000 reštauráciami.

Aj vďaka týmto skúsenostiam sa foodpanda pod Tatrami rýchlo udomácňuje. Novú úroveň doručovania ponúka už v desiatich najväčších mestách Slovenska – v Banskej Bystrici, Bratislave, Košiciach, Martine, Nitre, Poprade, Prešove, Trenčíne, Trnave a v Žiline.

Doručovateľ hrdina: Doručí čokoľvek, čo sa doručí dá, až k dverám a rýchlo

Keď Holanďan Niklas Östberg pred desiatimi rokmi uviedol do života svoju víziu, možno ani netušil, že z jeho online donáškovej služby, ktorú založil v nemeckom Berlíne, sa stane medzinárodný gigant Delivery Hero, pôsobiaci vo viac ako 50-tich krajinách sveta na štyroch kontinentoch.

Heslo skupiny Delivery Hero znie: Doručiť čokoľvek, čo sa doručiť dá, až k dverám v čo najkratšom čase. Jedlo, kvety, drogériu, hračky, granuly pre psieho miláčika. Kedykoľvek.

Jedlo a tovar z blízkej lokality

Doručovacím hrdinom na Slovensku je foodpanda. Jej kľúčovým poznávacím znakom je ultrarýchlosť. Dosahuje ju vďaka prepracovanému systému, ktorý umožňuje flotile kuriérov doručiť objednávku takmer okamžite. Princípom systému je doručovať to, čo ponúka miestna lokalita a miestni obchodníci. Práve to umožňuje maximálnu rýchlosť a flexibilitu doručovania. „Nie sme len klasická donášková služba na rozvoz jedla, našou víziou je byť k dispozícii tam, kde náš zákazník býva či pracuje, so všetkým, na čo si spomenie, že mu v danej chvíli chýba – či to už bude jedlo alebo nákup. Objednávky chceme doručovať v horizonte niekoľkých minút. Ľuďom tak prinášame čas na čas,“ hovorí Filip Fingl.

Spolupráca s Tesco Stores donášky ešte viac zrýchli

Streda, 20. októbra 2021, prinesie nový impulz pre ešte väčšie zrýchlenie a vylepšenie „quick commerce“, ultra rýchlych doručovacích služieb: foodpanda otvára prvých 11 obchodov v rámci spolupráce s Tesco Expres v Bratislave.

Od stredy 20. októbra 2021 foodpanda čas doručenia ešte viac skracuje. V spolupráci s Tesco Expres v Bratislave otvára prvých 11 obchodov, ktorými vylepší „quick commerce“ – službu, ktorú je možné využívať cez web aj aplikáciu v telefónoch.

Možnosť expresne rýchleho vybavenia objednávky prichádza v správnom čase. Veď nič nevie pri vianočnom vypekaní rozčúliť viac, ako keď nad rozohriatou rúrou zistíme, že nám chýba múka alebo vanilkový cukor. Bleskové doručenie priamo k dverám nám ušetrí kopec času a aj predvianočných stresov.

Samozrejme, foodpanda robí všetko pre to, aby sa spolupráca s prevádzkami Tesco Expres z hlavného mesta rozšírila aj do ďalších kútov Slovenska.

Psst, škodoradostné zvesti hovoria, že táto služba zachránila jednému z manažérov foodpanda povesť starostlivého otca, keď zabudol na narodeniny svojej dcérky. Pár klikov do telefónu a už o desať minút sa jeho zlatíčko tešilo z roztomilého plyšáčika.
V novembri prvý Pandamarket na Slovensku

K maximálnemu skráteniu času doručenia prispeje aj prvý Pandamarket. Ide o koncept akejsi distribučnej predajne, ktorá funguje prostredníctvom online objednávok cez web alebo aplikáciu, a tak za bezpečí ultrarýchlu donášku. Filip Fingl vysvetľuje: „Dnešný zákazník nechce myslieť na objednávku niekoľko hodín dopredu. Chce ju mať vybavenú v horizonte niekoľkých minút, a to aj v zónach, kde nie sú štandardné predajne.“ Pandamarket budú môcť teda zákazníci využívať na doručenie potravín, drogérie, domácich potrieb v priebehu niekoľkých minút aj v oblastiach, kde chýba bežná sieť obchodov.

Kuriéri sa tešia úcte

Celý formát rýchleho doručenia objednávky – pod jednu hodinu, zvyčajne do 30 minút, v prípade pandamarketu do 15 minút – je postavený na premyslených technologických inováciách. Rýchla objednávka cez appku alebo webovú stránku, prepracovaný dispečerský algoritmus, rýchli kuriéri.„Títo ľudia sú pre nás veľmi dôležití,“ hovorí Filip Fingl. „Vytvárame pre nich stabilné prostredie s atraktívnymi balíkmi odmien vrátane špeciálnych programov zameraných na bezpečnosť. Keďže objednávky vybavujeme ultra rýchlo, potrebujeme dobre zvládnutú logistiku. Kuriéri sú v nej veľmi dôležitým článkom. Počúvame ich a vedieme s nimi dialóg.“

Kuriéri majú slobodnú možnosť voľby, či už pri využívaní dopravného prostriedku – auto, skúter, oboje buď vlastné, alebo požičané od externých partnerov, bicykel, aj vlastné nohy – a takisto budú mať možnosť zvoliť si spôsob vyplácania odmeny: mesačne alebo po každej smene.

Úspora času a dovoz (zatiaľ) zadarmo

„Zákazníci požadujú rýchlosť, flexibilitu, kvalitu, variabilitu a intenzívnejšie prepojenie lokálnych možností. Stále zdôrazňujeme, že zákazníkom prinášame najmä čas, na ktorom im záleží,“ uzatvára Filip Fingl. My dopĺňame, že okrem času zákazníci foodpanda ušetria aj peniaze za dovoz. Táto možnosť tu nebude stále, ale v súčasností platí, že pri objednávke nad 4 eurá za dovoz tovaru neplatíte. Viac na www.foodpanda.sk.

Článok nájdete na: https://www.cas.sk/clanok/2601677/ultrarychly-dorucovatel-nie-len-jedla/